Opublikował/a : Unknown czwartek, 14 kwietnia 2016



1. Co skłoniło Cię do wzięcia udziału w zeszło
i tegorocznej Lidze Talentów?

Skłoniło mnie to, aby pokazać innym mój talent, a także udowodnić, że każdy posiada jakiś talent. Wystąpiłem też dlatego, że bardzo lubię uczestniczyć w takich konkursach, bo wtedy czuję w sercu radość i nie czuję przy tym żadnego stresu.

2. Skąd bierzesz inspiracje do tekstów piosenek i wierszy?

Inspiracje biorę z tekstów piosenek, najczęściej są one radosne i skoczne, np. Firestone, Young Again i Can’t let go.


3. Jak poczułeś się, gdy wszyscy zaczęli skandować Twoje imię?

Był to dla mnie niesamowity występ, który będę pamiętał do końca życia.

4.Czy myślisz nad pójściem do Talent Show? Czy jeśli będzie taka możliwość, będziesz brał udział w takich konkursach w szkole średniej?

Myślałem nad wystąpieniem w różnych Talent Show, chciałem nawet wybrać się tam w zeszłym roku, ale plan ten niestety nie wypalił. Jeżeli będzie taka możliwość, to z ogromną przyjemnością będę występował e konkursach organizowanych przez szkoły średnie, bo to niezwykłe przeżycie.

5. Czy swoje dalsze życie poprowadzisz ścieżką artystyczną?

Tak. Myślałem nad tym, aby iść na studia aktorskie, a w przyszłości zostać piosenkarzem lub poetą.


Dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów.
Zuza


{ 1 komentarze }

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -