Opublikował/a : Matthev niedziela, 1 stycznia 2017


Co rok ja i moja rodzina odprawiamy Święta Bożego Narodzenia. Każda chwila jest dla mnie wielkim przeżyciem. Kilka dni przed Świętami dostajemy niezbyt duże  drzewko od dziadków.
W pudełkach przechowujemy łańcuchy, bombki i kolorowe światełka, którymi ozdabiamy choinkę. Ubieranie choinki sprawia mojej rodzinie ogromną frajdę. Gdy choinka jest wystrojona, zmęczeni wkładamy wtyczkę do gniazdka i wszędzie rozbłyska światło lampek. Choinka już skończona!  Teraz czas na przystrojenie mojego domu. Razem z tatą wieszamy lampy w kształcie sopli na małej brzozie. Łańcuchami owijamy kolumny przy wejściu naszego domu, a w łańcuchach są ukryte kolorowe lampki, które nocą pięknie migoczą. Przystrajanie zakończone.
    Pora na przyrządzenie pysznych potraw. Na moim stole pojawiają pyszne potrawy: karp, jajka w majonezie i wiele innych potraw. Właśnie w tej chwili kończą się nasze przygotowania.
W końcu nadszedł ten czas, Święta Bożego Narodzenia.
Gdy nadchodzi wieczór ja i mój młodszy brat wypatrujemy pierwszej gwiazdy. Gdy już razem z bratem znaleźliśmy pierwszą gwiazdkę , cała moja rodzina zasiada do stołu. Na początek dzielimy się opłatkiem. Następnie zaczynamy jeść. Gdy skończymy zajadać się pysznymi wigilijnymi potrawami w końcu nadchodzi pora na najważniejszą część tego dnia - na rozpakowanie prezentów!

W różnych paczuszkach i paczkach znajdujemy wszystko o czym marzyliśmy.

Wiktoria

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -