Opublikował/a : Matthev poniedziałek, 2 stycznia 2017


Klaudia Kempny jest uczennicą klasy 6a.. Uchyliła rąbka tajemnicy i opowie nam trochę o tym konkursie.
Gimzetka: Jaka była Twoja reakcja kiedy dowiedziałaś się o konkursie?
Klaudia: Spodziewałam się, że wezmę w nim udział, ponieważ brałam w nim udział już w zeszłym roku.
Gimzetka: Kto skłonił cię do wzięcia udziału w konkursie?
Klaudia: Trochę pani Ewa Chojnacka – pani z polskiego, ale też sama chciałam wziąć w nim udział, żeby sprawdzić swoje umiejętności.
Gimzetka: Jak przebiegały przygotowania do testu?
Klaudia: Razem z koleżankami, które też brały udział w konkursie, chodziłyśmy na spotkania z panią Chojnacką i tam powtarzałyśmy materiał i uczyłyśmy się nowych rzeczy, była cała masa kserówek, ale te ćwiczenia bardzo dużo pomogły. Pani dała radę zorganizować tylko 4 takie spotkania, więc musiałyśmy się uczyć też w domu. I do tego książki…
Gimzetka: Czy były jakieś rzeczy, których trzeba było się nauczyć od podstaw, czy wszystko to była kwestia przypomnienia i odświeżenia wiadomości?
Klaudia: Musiałam od podstaw nauczyć się co to jest zdanie złożone podrzędnie. Resztę wystarczyło sobie przypomnieć i powtórzyć.
Gimzetka: A jak z lekturami? Podobały ci się?
Klaudia: Tak, ale najbardziej chyba „Machiną przez Chiny”
Gimzetka: Jak wyglądały dni oczekiwania na konkurs? Byłaś zestresowana, czy podeszłaś do tego na spokojnie?
Klaudia: Lekki stresik był .
Gimzetka: Co czułaś, kiedy  pani położyła test na twoim biurku?
Klaudia: Byłam trochę zdenerwowana, ale uspokajałam się myślami „Dasz radę”. No i dałam.
Gimzetka: Długo czekałaś na wyniki? Byłaś nimi zaskoczona?
Klaudia: Dostałam je w tym samym dniu. Byłam zaskoczona, że udało mi się przedostać, bo wydawało mi się, że zdobędę za mało punktów, żeby przejść. Myliłam się…
Gimzetka: Jak się czujesz, jako jedyna osoba z całej szkoły, która przeszła do 2 etapu konkursu?
Klaudia: Czuję się super, jest to dla mnie duże wyróżnienie i dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w nauce i przygotowaniach.
Gimzetka: Czy zaczynasz już przygotowania do kolejnego etapu?
Klaudia: Na razie robię sobie „przerwę”, ale za niedługo zaczynam naukę do drugiego etapu.
Gimzetka: Jako zeszłoroczna laureatka tego konkursu wiem, że przed Tobą jeszcze długa droga pełna trudu i ciężkiej pracy. Dziękuję za udzielenie wywiadu i mocno trzymam kciuki na kolejnych etapach konkursu.

Julia H.

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -