Opublikował/a : Matthev sobota, 1 kwietnia 2017

- przewodniczącym Samorządu Uczniowskiego działającego w naszym Gimnazjum, wzorowym uczniem klasy 2A ze średnią 5,38.

1.Co Cię skłoniło do udziału w wyborach?
- Od zawsze chciałem być częścią Samorządu Uczniowskiego, ponieważ lubię udzielać się w życiu szkoły.

2.Czy podoba Ci się rola przewodniczącego i czy to jest
trudna funkcja?
-Myślę, że funkcja przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego wbrew pozorom jest trudna. Spoczywa na mnie wiele obowiązków, jednak bardzo lubię swoją rolę i cieszę się z bycia przewodniczącym.

3.Czy w podstawówce byłeś przewodniczącym lub działałeś w Samorządzie?
-W szkole podstawowej dwukrotnie pełniłem funkcję zastępcy przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego.

4. Na czym polega Twoja praca?
- Moja praca w znacznej części polega na reprezentowaniu szkoły podczas różnych ważnych uroczystości oraz pomaganiu innym uczniom. Niestety, nie posiadam władzy nad wszystkimi.

5. Czy podczas Twojej kadencji podjąłeś kiedyś trudną decyzje(jaką)?
- Na szczęście nie musiałem podejmować żadnej trudnej decyzji, z czego bardzo się cieszę.

6. Czy zachęcasz innych do przyszłej pracy w SU i zostania przewodniczącym(ą)?
- Moim zdaniem bycie częścią SU to wspaniała rzecz! Zachęcam do wzięcia udziału w wyborach i pracy w Samorządzie! Według mnie jest to wspaniałe przeżycie i wspomnienie na lata.


Dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów w pracy SU!


N. Wrożyna i W. Fiącek

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -