Opublikował/a : Matthev poniedziałek, 10 kwietnia 2017


Mój wolny czas najchętniej przeznaczam na rysowanie. Najczęściej rysuję szkice ołówkiem i poprawiam dobrze naostrzoną, czarną kredką. Dla mnie najtrudniejszym elementem do narysowania są oczy i dłonie. Od jakiegoś czasu zaczęłam też rysować postacie fantastyczne i fantastyczne zwierzęta. Czasem koloruję kredkami, ale bardziej wolę szkicować. Wszystkie koleżanki z mojej klasy uważają, że jestem bardzo utalentowana i najładniej rysuję, ale ja sądzę, że one także posiadają talent do rysowania. Zaczęłam rysować, gdy miałam 5 lat, ale wtedy nie wychodziło mi to zbyt dobrze. Teraz wszystkie moje prace grupuję w segregatorze. Kolekcjonuję rysunki zwierząt (szczególnie koni), postaci z bajek i innych niezwykłych rzeczy.
Zachęcam do nauczenia się podstaw rysunku. Nawet jeśli nie jest to twój talent, po prostu mile spędzisz czas.

W. Fiącek


Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -