Opublikował/a : Matthev sobota, 1 kwietnia 2017


1.Skąd się wzięła Twoja pasja ?
Mój tata od bardzo dawna łowi. Pewnego razu  kupił  mi wędkę i poszliśmy na ryby. Wtedy złowiłem  swojego pierwszego karpia, miał
52 cm.

2.Jak i gdzie można łowić ryby? Potrzebne są jakieś uprawnienia czy pozwolenie?
Łowię ryby na różne sposoby. Moim ulubionym jest łowienie  na metodę gruntową.
Ryby można łowić w stawach za pewnym pozwoleniem lub opłaceniem karty członkowskiej. Ja taką posiadam.

3.Czy należysz do jakiegoś koła wędkarskiego?
 Należę do koła wędkarskiego Zebrzydowice  w okręgu katowickim.

4. Jak długo łowisz ryby ?
Pierwszy raz byłem na rybach, kiedy miałem 5lat.

5.Jaka była największa ryba,  którą zdobyłeś ?
Był to  jesiotr. Miał  98 cm i ważył 2,5 kilograma.

6.Czy bierzesz udział w zawodach wędkarskich ? Ile masz już pucharów lub medali ?
Biorę udział  we wszystkich zawodach na Młyńszczoku (tak nazywa się staw w Zebrzydowicach) oraz w jednookręgowych. Mam  jeden medal, cztery dyplomy i osiem pucharów za złowione ryby.

7. Czy łowienie ryb ma jakiś wpływ na twoje życie? Np. na twoje oceny w szkole?
Łowienie ryb ma kolosalny wpływ na moje życie. Większość wakacji spędzam łowiąc ryby. Wędkowanie pomaga mi się uspokoić i odprężyć (chyba, że bierze ryba J ).
Moja wiedza na temat ryb czasem się przydaje w szkole. Miałem raz taką sytuację, że właśnie na sprawdzianie było zadanie odnośnie ryb i ja wykonałem je dobrze i dzięki temu dostałem dobrą ocenę.
Dziękujemy za rozmowę.

Piotr Żertka

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -