Opublikował/a : Matthev poniedziałek, 10 kwietnia 2017


Nadchodzi wiosna, więc z tej okazji zaprezentuję Wam drodzy czytelnicy modne i wygodne ubrania.
Sukienki
Z tyłu długie, a z przodu krótkie. Najmodniejszy kolor moim zdaniem to miętowy. Ładnie prezentują się również sukienki w różne kolorowe kwiaty.

Spódnice
w tym sezonie modne są długie spódniczki, zapinane z tyłu na guziki. Mnie najbardziej podobają się jeansowe.

Bluzki
Z tym miałam największy problem, ale w końcu wybrałam. W modzie są teraz bluzki w kolorze kremowym z koronką na kołnierzu i na rękawkach. Wszystko zrobione jest z tiulowego materiału.

Spodnie
Moim zdaniem najładniejsze to błękitne rurki . Ładnie wyglądają również obcisłe spodnie w kolorowe kwiaty.

Kurtki
Moim ulubionym okryciem wierzchnim jest mocno różowy płaszczyk na guziki.
Marynarki
Bardzo podobają mi się marynarki z rękawkami ¾ w kolorze pudrowego różu, które zapina się na jeden guzik.

Buty
Bardzo popularne są teraz balerinki oraz czarne lakierki z kokardką i cekinami.

To moja propozycja na wiosenną stylizację ;)

 Nikola ;)

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -