Opublikował/a : Matthev sobota, 12 listopada 2016


Nazywam się Kasia Rybak i jestem uczennicą klasy 6. Dla innych moja pasja życiowa może się wydawać dziwna. Może powinnam najpierw napisać jaka jest ta moja pasja?

To karate!

Ćwiczę karate już od pięciu lat. Zaczęłam chodzić na zajęcia do Cieszyna, ale moim rodzicom sprawiał trudność dojazd. Postanowiłam poszukać sali treningowej gdzieś bliżej. Dowiedziałam się od mojego kuzyna, że taka jest niedaleko, w Zebrzydowicach. Moim sensejem czyli trenerem jest pan Piotr Szymala. Pan Piotr jest mistrzem świata w karate! W naszym klubie mam koleżanki,które były na mistrzostwach świata w karate. To Monika Kania, Julia Śliwczyńska i Marta Kopica. Oprócz regularnych ćwiczeń mamy różne zawody i wyjazdy np. zimowisko. Bardzo mi się to
podoba, bo podczas tych wspólnych wyjazdów panuje bardzo fajna atmosfera. Teraz już mam zielony pas. Za dwa lata będę miała brązowy, potem tylko muszę poczekać aż skończę 18 lat i będę miała czarny . Bardzo polecam takie zajęcia i zachęcam douczęszczania na karate. To nie jest, jak niektórzy uważają, bicie się, tylko sztuka samoobrony.

Kasia

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -