Opublikował/a : Matthev sobota, 12 listopada 2016


1.Czy od zawsze marzył Pan, aby zostać nauczycielem i uczyć wfu?

Nie, nie marzyłem o tym aby zostać nauczycielem. Swoją przyszłość wiązałem z wojskiem. Ostatecznie na studia poszedłem w kierunku wf, gdyż kocham sport i on ratuje mi życie.

2. Czy lubi pan pracę nauczyciela? Co Pan najbardziej lubi w tym zawodzie?

Tak, bardzo lubię tę pracę. Kontakt z ludźmi to najlepsza zaleta tej pracy. Bardzo cieszę się, gdy dzieci /młodzież odnoszą sukcesy sportowe i podnoszą swoją sprawność fizyczną.

3. Czy chciałby Pan uczyć czegoś jeszcze poza wf?

Tak, historii. Interesują mnie tradycje i zwyczaje wielu krajów. Uważam, że prawdziwą historię powinno się przekazywać następnym pokoleniom. WY , młodzi jesteście przyszłością tego kraju.

4. Czy jak był Pan nastolatkiem to trenował Pan jakiś sport ? Jeśli tak to jaki? A czy teraz Pan coś trenuje?

Tak, spadochroniarstwo, nurkowanie, kolarstwo szosowe, pływanie – to dyscypliny sportowe, które
trenuje od dziecka aż po dzisiejszy dzień.

5. Wiemy, że uczył Pan również w innej szkole. Czy zauważa Pan różnicę? I jak podoba się Panu współpraca z uczniami naszej szkoły?

W każdej szkole są jakieś różnice. Pracuje mi się tutaj bardzo sympatycznie i miło. Uczniowie od samego początku życzliwie mnie przyjęli.

6. A teraz trochę prywatnych pytań. Słyszymy podczas Pana lekcji muzykę, stąd domyślamy się, że muzyka to Pana pasja. Czy mamy mację? Może pan nam o tym opowiedzieć?

Tak, masz rację. Muzyka tak naprawdę przewija się przez całe moje życie (rano bez muzyki się nie budzę ). Muzyka mnie napędza i daje mi pozytywną energię na cały.

7. Jak Pan spędza wolny czas? Gdzie Pan jeździ na wakacje?

Wszędzie, byle nie w domu. Wolny czas głównie spędzam aktywnie, z przyjaciółmi. Uwielbiam nasz kraj, chociaż muszę przyznać, że za granicą jest równie pięknie.

Bardzo dziękujemy za rozmowę. Życzymy Panu wielu sukcesów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Natalia

Zostaw komentarz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2015 Gimzetka Kaczyce - Gimzetka Kaczyce - Powered by Blogger - Designed by Matthew Szostek -